Varför det är nästintill stillestånd på bloggen.

Nu är det lunk här på bloggen. Anledningen är brist på tid. Jag är lite mitt i en flytt, dock inte en jätterolig flytt. Jag ska flytta från mitt superfina hus på landet för att det helt enkelt blir för dyrt. Man kan inte ruinera sig själv bara på att bo - man måste ju leva också.

Det tråkiga med flytten är att jag faktiskt ska sova på soffan hemma hos pappa ett tag, för jag har inte hittat någon vettig lägenhet här i Nyköping. Med vettig menar jag att jag vill bo någonstans där jag kan gå till vänner, och har nära till jobbet och känna att här kan jag bo ett tag. Drömmen är väl en etta eller tvåa på ringvägen. Men jag har ju bara stått i kö i Nyköpingshem i två år så då lär jag få vänta.

Bodde ju en sväng i Harg innan huset, men trivdes inte alls där - säkerligen för att jag inte har någon som helst relation till den stadsdelen och allt jag pysslar med är på annat håll än just Harg.

Så istället för att blogga, så packar jag och städar. Så nu vet ni.

/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar