Första dagen på jobbet.


Första dagen och massa nytt att ta in. För det första, övergång från Canon till Nikon, känns okej hittills, ställt om fokusen så det ska nog gå bra. Sen övergång från Mac till PC, jag försöker med att använda samma kortkommandon, det släpper nog snart. (Förvirrad tjej). Sen har ju inte SN newspilot än. Men snart så.

Hittills har det varit samma måndagstempo som på BT och jag trånar efter jobb i vanlig ordning. Jag suktar lite efter en spegellös systemkamera med på scandinavian men kan inte riktigt bestämma mig. Får se om det blir en beställning så småningom.

Sitter även och fixar bokmärken och ett av de första bokmärkena vart självklart Borås Tidnings bildblogg, så för er som glömt den: http://btbild.blogspot.com/
Den uppdateras sporadiskt men vi hoppas på bättring :)

/Sandra

1 kommentar:

  1. jag har glömt att gratulera, men det är verkligen grymt att du har fått jobb på sn hörru!! grattis!
    /Ebba

    SvaraRadera