Operationsjobb till SN Extra.








För några veckor sen postade jag en bild från ett jobb jag varit ute på samma dag. Ni kunde säkert ana att jag varit med på en operation men eftersom SN Extra inte skulle tryckas förens typ två veckor senare höll jag på bilderna lite eftersom jag inte visste hur det skulle se ut.

Levererade 18 bilder, två kom i tidningen. Helt vanligt fenomen. Var iallafall kul att vara med på en operation igen, det var ett tag sen innan. De senaste veckorna vart det både människooperation och kattkastration alltså.

/Sandra

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Fast så är jag kanske lite partisk då jag jobbar som operationssjuksköterska. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. vad roligt. :) kul att du hittat hit, och de där operationskläderna, jättebekväma! lyx att få jobba i så bekväma kläder!

      Radera