En man och en gitarr.



Jag fotar mycket män med gitarrer. Oftast på Culturum, på teatern, på Koordinaten i Oxelösund. Oftast stillsamt och varför det generellt eller till 99 % alltid är män får ni fråga de som bokar artister om.. Män med gitarr, de står där, har ett trevligt mellansnack osvosv. Jag förstår att folk går på såna evenemang för det är trevligt.

Igår fotade jag också män med gitarr, som också hade schysst mellansnack. Men de stod inte där. De rörde på sig i en lokal där folk inte satt på stolar utan stod upp. I en lokal med lite ljus, och det fanns en scen. Men den stod de inte nödvändigtvis på.  Sånt gillar jag, sånt är utmaning.
Förutom Constrain var det flera band, band med kvinns. Så på detta evenmang var det dessutom inte 99 % män. Constrain ska förövrigt lira på Metaltown i sommar.

 Senast jag fotade något sånt var faktiskt typ två-tre år sedan. Så jag var redigt ringrostig. Men gött var det. och blixt blev det. SB-700 fick följa med faktiskt. Inte SB-900. 700an är så liten och nätt.





/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar