Hur man jävlas på rätt sätt.







Det finns olika sätt att jävlas på - det vet nog alla. Man kan vara jobbig på ett snålt och drygt sätt.
eller så kan man vara det på andra sätt.

Som idag. Då jävlades jag med min chef på sporten. Han hade skrivit in "Vi siktar på att liveblogga och vill gärna ha extra mycket bilder så vi kan lägga ut ett bildspel/få arkivare" i jobbet. 
Många bilder kan betyda olika saker och när jag smög in på sporten så sa jag "du SA många bilder".
Och visst fick han det, 45 stycken. Det låter kanske inte mycket, men om många levererar typ tio bilder i vanliga fall så är 45 en rätt så stor mängd. 
SÅ jävlas jag - genom att övertolka saker.

Om inte annat så behövs det till arkivet nu när säsongen dragit igång.. Hockey alltså, jag gillart.

/Sandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar