Summering av veckan.


Två porträtt från veckan som gått.

Det är bara torsdagkväll. Jag har precis klippt en film. En film som är viktig. En film om hur det är att ens barn är i händerna på en regim, långt bort. Man står maktlös inför den. Antagligen den viktigaste webbvideon jag gjort hittills.

Veckan som gått har varit lång på sätt och vis. Har varit på många jobb men inte varit i mental form för att kunna uppskatta det. Ibland är man inte det. Men jag har återhämtat mig på kvällarna i form av godis + mad men och igår var jag ute i vackra sörmland och plockade svamp. Allt för att jag ska bli glad igen.

Och det gav resultat. Idag har jag återigen varit mig själv, presterat och haft ett tempo jag saknat tidigare i veckan. Och så fick jag ett jobb som berört mig och många andra de senaste fjorton månaderna.

/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar